טנטרה סקירה כללית של המערכת הרוחנית העתיקה

טנטרה היא מערכת רוחנית הודית עתיקה שמקורה במאה ה -2 על פי הממצאים הארכיאולוגיים. המקור המדויק של המערכת ומרכיביה אינם ידועים, אך היא נחשבת לסוג של יוגה (הבנה ושליטה בכוחות הטבע) והיא קשורה לבהגוואטה פוראנה, טקסט קדוש הינדי. חלק משמעותי מהטנטרה הוא סקס טנטרי – הרעיון של שימוש באנרגיה הנוצרת במהלך פעילויות מיניות לצורך שחרור רוחני.

טנטרה היא שילוב של פרקטיקות פיזיות, רוחניות, מיסטיות, טקסיות, מנטליות ורגשיות שנועדו לעזור לאנשים לגשת לתודעה אוניברסלית. זהו ביסודו מדע של מימוש עצמי ואיחוד של העצמי האינדיבידואלי עם הרוח העליונה. המטרה היא לחוות את האמת המוחלטת, את הכוח העליון ואת האלוהות בתוך עצמך. טנטרה מבוססת על האמונה שהיקום מורכב משני כוחות אנרגטיים (זכר ונקבה, שיווה ושאקטי) הנמצאים באינטראקציה מתמדת ויחד שומרים על איזון היקום.

הטנטרה נחלקת בעיקר לשני תרגולים עיקריים: שמיימי וארצי. התרגולים השמימיים מתמקדים בהיבטים הרוחניים, בעוד שהמנהגים הארציים מוקדשים לפעילויות הפיזיות, החושניות או המיניות. בזמן שהוא עוסק בפעילויות אלה, מטרת המתרגל היא להשיג איחוד עם האלוהי.

התרגולים השמימיים כוללים מנטרה ומדיטציה. מנטרות טנטריות – או מזמורים – האמינו כי הן עוזרות למתרגל להתמקד באלמנטים השונים של היקום ולהגביר את הבנתו את התודעה הגבוהה יותר. מדיטציה נתפסה כדרך עבור המתרגל לחקור ולשנות את הרמות הפנימיות של ישותו ולהתחבר לאלוהי.

המנהגים הארציים מקיפים מגוון רחב של פעילויות, החל מטקסים פשוטים ועד טקסים מורכבים. פרקטיקות אלה כוללות לעתים קרובות אינטימיות פיזית, כולל צורות אינטנסיביות ורוחניות עמוקות של אינטראקציה מינית. פרקטיקות מיניות טנטריות מבקשות להפגיש בין שני אנשים ברמה עמוקה ואינטימית יותר, הן פיזית והן רוחנית, על מנת להגיע לצורה אינטנסיבית יותר של הנאה.

הדבר החשוב ביותר לזכור על טנטרה הוא שזה לא על סקס בלבד. במקום זאת, מדובר בשימוש באנרגיה המופקת מפעילויות מיניות כדי לנוע מעבר לרמה הפיזית ולקבל גישה למישורי תודעה גבוהים יותר, אשר לאחר מכן יכולים לשמש למטרת שחרור רוחני. ככזה, יש לתרגל זאת תמיד בתשומת לב ובכבוד לשני בני הזוג.

עבור מתרגלים רבים, טנטרה היא דרך להיות מודע יותר לגוף ולאנרגיה שלו, להשיג תובנה לגבי רגשותיו ותשוקותיו הפנימיות ביותר, ולגלות את תהליך השינוי באמצעות התעוררות רוחנית. טנטרה מעודדת מערכת יחסים משופרת עם העצמי הרוחני וחיבור עמוק יותר לאלוהי.
לחץ כאן

טנטרה היא שיטה רוחנית עתיקה שתורגל במשך מאות שנים והיא עדיין פופולרית כיום. זהו כלי רב עוצמה עבור אלה המחפשים תובנה גדולה יותר לתוך האלוהי, כמו גם רמה עמוקה יותר של חוכמה והתעוררות רוחנית. באמצעות שילוב של מנטרה ומדיטציה, אינטימיות פיזית ועוד, המתרגל יכול לפתוח את הדלת לגילוי הוליסטי ומשמעותי יותר של האמיתות הפנימיות ביותר שלו ולקבל גישה למישורי התודעה הגבוהים יותר.

בלוג סקס - מאמרים נוספים

לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב ישראל

לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל

תל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, מכונה לעתים קרובות הבירה התרבותית והכלכלית של המדינה. ממוקמת על חוף הים התיכון, העיר ההומה הזו היא כור היתוך של מודרניות, היסטוריה ואדריכלות מדהימה. מחופיה החוליים וחיי הלילה התוססים…
לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל
בגידה במערכות יחסים הבנת השפעתה וכיצד להתגבר עליה

בגידה במערכות יחסים: הבנת השפעתה וכיצד להתגבר עליה

בגידה היא אחת החוויות ההרסניות ביותר שאדם יכול לעבור, במיוחד כאשר היא מתרחשת במערכת יחסים. זה מנפץ אמון, שובר לבבות, ויכול להשאיר השפעה מתמשכת על אנשים ומערכות היחסים שלהם. אפילו מערכות היחסים החזקות והבטוחות ביותר…
בגידה במערכות יחסים: הבנת השפעתה וכיצד להתגבר עליה
הבנת התמכרות למין גורמים סימפטומים ואפשרויות טיפול

הבנת התמכרות למין: גורמים, סימפטומים ואפשרויות טיפול

התמכרות למין, הידועה גם בשם התנהגות מינית כפייתית, היא נושא שמצית ויכוחים ומחלוקות. בעוד שיש שיטענו כי מדובר פשוט בחוסר שליטה עצמית או הפקרות, המציאות היא שהתמכרות למין היא נושא מורכב ולא מובן. הבושה והסטיגמה…
הבנת התמכרות למין: גורמים, סימפטומים ואפשרויות טיפול
אוננות סקירה מקיפה

אוננות: סקירה מקיפה

המלצה - www.sexysolosluts.com אוננות, הידועה גם בשם הנאה עצמית או גירוי עצמי, היא הפעולה של נגיעה באיברי המין של עצמך להנאה מינית. זוהי התנהגות טבעית ונורמלית שתורגל על ידי בני אדם במשך מאות שנים. עם…
אוננות: סקירה מקיפה

בלוג סקס